Alov.az - Alov Kilsələr Birliyi » Blog » İsa Məsihin “İnsan Oğlu” adlandırmasının əsaslandırılması

İsa Məsihin “İnsan Oğlu” adlandırmasının əsaslandırılması

10.03.2025

İsa Məsihin “İnsan Oğlu” adlandırmasının əsaslandırılması

İsa Məsih çox vaxt “İnsan Oğlu” (**בֶּן־הָאָדָם – Ben ha-Adam ivrit dilində, ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου – ho huios tou anthropou yunan dilində) ifadəsini işlədirdi. Bu ifadənin Bibliyadakı əsaslarını və onun ivrit və yunan mənasını araşdıraq.

1. Bibliyadakı əsaslar

İsa bu ifadəni İncil boyu 80-dən çox dəfə işlədir. Bəzi mühüm nümunələr:

  1. Matta 8:20 – “Tülkülərin yuvası, göy quşlarının yuvaları var, lakin İnsan Oğlunun başını qoymağa yeri yoxdur.”
  2. Matta 26:64 – “Bundan sonra İnsan Oğlunun Qüdrət Sahibinin sağında oturduğunu və göyün buludları üzərində gəldiyini görəcəksiniz”. (Bu, Daniel 7:13-ə işarə edir.)
  3. Mark 10:45 – “İnsan Oğlu da Ona xidmət edilsin deyə deyil, xidmət etmək və çoxlarının fidyəsi olaraq canını vermək üçün gəldi.”
  4. Yəhya 3:13-14 – “Heç kim göyə qalxmayıb, yalnız göydən enmiş İnsan Oğlu…”

Bu ifadə həm İsanın yer üzündəki təvazökar xidmətini, həm də Onun ilahi hakimiyyətini vurğulayır.

2. İvritdəki anlayış: בֶּן־הָאָדָם (Ben ha-Adam)

Əhdi-Ətiqdə bu termin bir neçə yerdə işlədilir:

  1. Zəbur 8:5 – “İnsan nədir ki, Sən onu yada salırsan, insan oğlu nədir ki, ona qayğı göstərirsən?”
  2. Hizqiyal – Allah peyğəmbərə 90 dəfədən çox “insan oğlu” (בן־אדם) deyə müraciət edir, onun ölümlü olduğunu vurğulayır.
  3. Daniel 7:13-14 – “Gecə görüntülərində baxdım və gördüm ki, göy buludları ilə birlikdə İnsan Oğluna bənzər biri gəlirdi…”

Burada “İnsan Oğlu” sadəcə ölümlü bir insan deyil, əbədi hakimiyyət və şərəf verilmiş İlahi Şəxsiyyətdir.

3. Yunan dilindəki ifadə: ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου (ho huios tou anthropou)

Bu ifadə “insan oğlu” kimi tərcümə olunsa da, yəhudi mədəniyyətində xüsusi bir mənaya malik idi. İsa bu termini işlədərək Daniel 7:13-14-ə istinad edir, yəni Onun səmavi hakimiyyət sahibi olduğunu bildirir.

4. İsa niyə bu ifadəni işlətdi?

  1. insan təbiətində gəldiyini vurğulamaq üçün (Hizqiyal peyğəmbər kimi).
  2. Danielin peyğəmbərliyini yerinə yetirdiyini göstərmək üçün (Məsih olaraq əbədi Padşahlığa sahibdir).
  3. Məsihin siyasi şəxs kimi gəldiyini gözləyənləri çaşdırmamaq üçün, çünki “İnsan Oğlu” ifadəsi “Məsih” və ya “Allahın Oğlu” kimi siyasi və dini cəhətdən yüklü deyildi.
  4. Öz xidmətinin əsas məqsədini izah etmək üçün – əziyyət çəkmək, ölmək və dirilmək (Mark 8:31).
Добавить комментарий
Ваше Имя:
Ваш E-Mail:
Это код:
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
Введите сюда:
Gündəlik çörək
Gözlə görünənə deyil, imana görə həyat sürürük.



Daha çox
MÜQƏDDƏS KİTABI ONLAYN OXUYUN
Onlayn oxu
Yer və göy keçib gedəcək, amma Mənim sözlərim əsla keçib getməyəcək.
Mattanın Nəql Etdiyi Müjdə 24:35
Blogumuzu araşdırın
İsa Məsihin “İnsan Oğlu” adlandırmasının əsaslandırılması
10.03.2025
İsa Məsih çox vaxt “İnsan Oğlu” (**בֶּן־הָאָדָם – Ben ha-Adam ivrit dilində, ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου – ho huios tou anthropou yunan dilində) ifadəsini işlədirdi. Bu ifadənin Bibliyadakı əsaslarını və onun ivrit və yunan mənasını araşdıraq.
Müqəddəs Kitaba əsasən günahdan azad olunma
24.02.2025
Günah- bu mövzü bütün dövrlərdə aktualdır. Müqəddəs Kitabda dəfələrlə günahdan azad olmaq, günahın nəticəsindən azad olmaq, təkrarən günah işlətməmək barədə yazılmışdır
BİZİM BLOG